Została ona wysłana mailem w dniu 19.01.2018 roku.
"Dziękujemy za Pana zgłoszenie.
W odpowiedzi na Pańską wiadomość, uprzejmie informujemy, iż niezwłocznie po tym, jak otrzymaliśmy zgłoszenie, przeanalizowaliśmy wszystkie przedstawione informację w Pańskim mailu. W wyniku prowadzonej analizy, wyjaśnień, na podstawie dostępnych informacji, stwierdzono, że przywołane zarzuty, nie są ustaleniami z Naszej firmy i nie zostały potwierdzone. Dodatkowo, pragniemy zapewnić, że organizujemy wiele dodatkowych świadczeń dla Naszych pracowników tak aby tworzyć wspaniałe i polecane miejsce pracy.
W związku z powyższym jeszcze raz dziękujemy za Pana uwagi. Wszelkie informacje od naszych pracowników, Klientów oraz innych osób są dla nas bardzo cenne, ponieważ zależy nam na ciągłym ulepszaniu naszych rozwiązań. Pana zgłoszenie pomoże nam zapobiegać takim ewentualnym zdarzeniom w przyszłości.
Dodatkowo chcielibyśmy podkreślić, że jeśli chciałby Pan uzyskać więcej informacji lub przekazać dodatkowe uwagi w tej sprawie, to bardzo prosimy o kontakt zwrotny."
Infolinia Tesco